Számtalan esetben előfordul, hogy egy vállalkozás működése során nincs szükség fenntartani egy teljes irodát személyzettel és berendezéssel, s emellett fizetni az esetenként akár több százezer forintos bérleti díjat, ill. munkatársak bérét. A családi és az üzleti életet is jobb elkülönülten kezelni. Sokan nem szeretnék otthonukat a vállalkozás székhelyeként feltüntetni, és emellett ott fogadni hivatalos, üzleti leveleiket.
Ezekre a mindennapos problémákra kínál megoldást székhelyszolgáltatásunk. A szolgáltatás vállalkozóknak, vállalkozásoknak nyújt lehetőséget arra, hogy ne kelljen irodát és irodai munkatársat fenntartaniuk, és az így felszabadult pénzt és energiát vállalkozásuk felfuttatására fordíthassák.
Szolgáltatásunkat prémium minőségben, ügyvédi közreműködéssel, a céges íratok módosításával, teljes körűen látjuk el. Állandó partnereink számára ezen szolgáltatási kategóriában komplex iratőrzést és archiválást is vállalunk.
Ennek keretében:
Cégünk hozzájárulását adja ahhoz, hogy irodánkat székhelyéül az illetékes cégbíróságon és minden egyéb hivatalnál bejelentse. Munkanapokon 9-15 óra között a kollegáink biztosítják, hogy a partner a szolgáltatott székhelyén felkereshető legyen. Cégünk biztosítja a partner levelezési címét, üzleti és hivatalos iratainak (ideértve a telefaxokat is) átvételét, telefonos üzenetek, megkeresések feljegyzését, és ezekről a partnert az átvétel, beérkezés megtörténtétől számított 2 munkanapon belül e-mail üzenet küldésével értesíti. Partnerünk az értesítést követően székhelyünkön a részére érkezett küldeményeket munkaidőben átveheti. NAV, vámhatóság, nyomozóhatóság és bármilyen más hivatal részéről történő hivatalos megkeresés esetén cégünk tárgyaló helyiséget biztosít partnereinknek.