Cégcsoportunk arra törekszik, hogy ügyfelei számára megtalálja a legjobb, legköltséghatékonyabb megoldásokat projektjeik megvalósításához, megvalósítsa, majd gondozza azokat. Hathatós támogatást nyújtunk az élet minden területén a minél eredményesebb és hatékonyabb megvalósításban. Fő erényünk a koncentrált szakértelem a gyorsaság és az eredményorientáltság.
Szolgáltatásunk négy fő alapelvre támaszkodik: tanácsadás, tervezés, létesítés és partnerség. Ezek a tulajdonságok tükröződnek cégünk mottójában is: "we supply more"
A cégcsoport az ügyviteli és könyvviteli, valamint a pénzügyi tanácsadás szakértője. Több mint 30 éves szakmai tapasztalattal, az ország egészére kiterjedő szolgáltatatás hálóval rendelkezik.
Szolgáltatásainkkal átfogó megoldást kínálunk a pénzügyi, projekt és egyéb szolgáltatások teljes területén. Partnereink számára biztosítjuk a legmagasabb színvonalú szakértelmet, szolgáltató hátteret, és tanácsadást. Olyan értéknövelt megoldásokat kínálunk piac alkalmazott folyamataival szemben, amely lehetőséget kínál partnereink számára a magas színvonalú, de mégis költséghatékony komplex megoldások kiválasztására.
Szakértői gárdánk naprakészen rendelkezik a szükséges ismeretekkel.
Magyar tulajdonú vállalkozásként, szolgáltatásainkkal elértük, hogy szakterületünkön előnyös alternatívát jelentsünk mind a kisebb hazai, mind a nagyobb multinacionális cégekkel szemben.
A CÉGCSOPORT alapítói első és második generációs pénzügyi szakértőként alapították az anyavállalatot a ’80.-as évek közepén. Ebben az időben a pénzügyi szolgáltatási terület volt a leghangsúlyosabb (ezen belül is a könyvelés – bérszámfejtés és az auditálás, ami akkoriban a belső ellenőrzéshez kapcsolódott). A tevékenységünk akkoriban még csak Komárom-Esztergom megye egy két városára korlátozódott.
Családi vállalkozásként elsőként alkalmaztunk, ez idő tájt, IBM típusú számítógépeket az ilyen ügyviteli szolgáltatások ellátása.
1992. évben új cégformába alakultunk át és kialakult a cég jelenleg is fennálló tulajdonosi szerkezete. Ezzel egy időben a megyeszékhelye önálló irodát nyitottunk. szolgáltatási hálónkat folyamatosan bővítettük partnereink száma ekkorra már elérte a 100-at.
1996. évben válaszolva az új kihívásokra szélesítettük a szolgáltatási palettánkat és pénzügyi szolgáltatások mellett megjelentek az egyéb kiegészítő szolgáltatások úgy mint, pénzügyi és projekt tervezés, outsourcing és a hitelezés folyamatokhoz kapcsolódó tervezés.
1998. évben beléptünk a nemzetközi piacra. Megalapítottuk a JB Consulting Kft-t 10 millió forintos tőkével, ami több mint félszáz külföldi (főként Holland) cégnek nyújtott pénzügyi szolgáltatást.
2002. évben irodát nyitottunk a fővárosban és szolgáltatásunk tovább bővült a jogi tanácsadással és a cégalapítással. Az alkalmazotti és partnerirodai létszám ekkorra elérte az 50 főt. Szakmai kamarai tagságaink mellett beléptünk a területi Kamarákba és BKIK szervezetén belül a szakmai osztály vezetésével bízták meg ügyvezető tulajdonosunkat.
2006. évben újabb irodát és a Budapesti Kereskedelmi és Iparkamara elismerő oklevelét vehettük át. Szolgáltatásainkat tovább bővítettük és felvettük a székhelyszolgáltatást is tevékenységeink közé.
2009. évben jelentős profiltisztítást végeztünk, és az új komplex szolgáltatások megvalósítására új cég felállítását határoztuk el a cégcsoporton belül. Ez évben Budapest gazdaságáért Emlékplakettben részesült cégünk. Portfóliónkban megjelentek a külföldi, tőzsdére bevezetett cégek.
2011. évben a cégcsoporton belül megalakult a komplex projektek szervezésére a RES Gestae Kft. ami a piacon egyedülállóan nyújt teljes körű szolgáltatást mindennemű projekt tervezésében és kivitelezésében partnerei számára. Ezáltal bezárult az a kör, melynek az elmúlt 25 év során mindössze részelemeit támogattuk. Partnereink számára, több mint 50 partnerünk segítségével, mára a tervezéstől az utógondozásig minden elemet saját partneri hálózatunkon keresztül tudunk megvalósítani.
Innétől célunk csak és kizárólag az maradt, hogy komplex megoldásainkon keresztül partnereink teljes megelégedettségét szolgáljuk a mában és a jövőben egyaránt, támaszkodva a mögöttünk álló negyed évszázadnyi tapasztalatra. Bizakodva tekintünk a jövőbe. Előremutató fejlesztéseink, speciális szakértelmünk, elkötelezett munkatársaink és partnereink segítségével a vezető szolgáltatójává kívánunk lenni régiónknak.
Felelős cégként megbízható komplex szolgáltatásokkal járulunk hozzá partnereink sikereihez, mindemellett komplex megoldásokat kínálunk az élet minden területén a piac szereplőinek
Tudás, szakértelem és tapasztalat
Egy támogatott projekt irányítása elkötelezettséget és a projektgazda szervezet céljainak alapos ismeretét igényli, mindemellett mindig naprakész tudást és információt követel. A Cég csapatában a különféle szakterületeknek és folyamatoknak megfelelően dolgoznak szakembereink. Ezek a vállalatok egyaránt rendelkeznek tudásalapú, valamint a gyakorlatban szükséges ismeretekkel, amelyek a cége és projektje számára a maximális eredményességet biztosítják!
Kreativitás
A projektek és a pályázati kiírások összeegyeztetése rendkívüli szakértelmet és kreativitást igényel. Ennek érdekében szakértőink folyamatosan nyomon követik szervezetének aktuális és tervezett tevékenységeit, azonosulnak az Ön stratégiai célkitűzéseivel, így a legmegfelelőbb lehetőségeket kínálhatják Ön számára. Szakértői segítséget nyújthatnak továbbá PPP-k kialakításában, és ezzel hozzájárulnak a közösségi források hatékony felhasználásához.
Proaktivitás
Tanácsadóink folyamatosan, aktívan kutatják azokat a lehetőségeket, amelyek a legalkalmasabbak az Ön szervezete vagy projektje számára: olyan tanácsokat nyújtanak, amelyek hatékonyan és személyre szabottan támogatják Önt és szervezetét. Munkatársaink a kiírt pályázatokon túl arról is gondolkodnak, hogy új lehetőségeket mutathassanak fel szervezete számára.
Széles körű hálózatunknak és az önkormányzatokkal, támogató szervezetekkel történő napi kapcsolattartásunknak köszönhetően mindig a legfrissebb és első kézből kapott információkkal dolgozunk. Segítünk Önnek abban, hogy a támogatások területén előre tudja jelezni a kormány politikájának irányait, és a lehetséges támogatásokat az üzleti stratégiájába is be tudja építeni.
Partnerség
Cégünk elsődleges célja az, hogy hosszú távú kapcsolatot alakítson ki az ügyfelekkel. Ahelyett, hogy külső szemlélőként tekintenénk cégére, Ön mellett állva szeretnénk minél inkább belelátni a szervezet életébe, hogy a támogatási lehetőségeket szakszerűen ki tudjuk értékelni, és az új kiírásokról személyre szabottan tudjuk tájékoztatni Önt. Így Önnek lehetősége nyílik a támogatások maximális kihasználására anélkül, hogy a pályázati adminisztráció és a projekt menedzsment gondjai a nyakába szakadnának.
Cégünk a régió ismert ügyviteli szolgáltatója.
Ügyfeleink számára:
Hiszünk abban, hogy a fenntarthatóság, az átláthatóság, a felelős működés nem divat és szép szó, hanem elkötelezettség és tett, a huszonegyedik században az üzleti működés elengedhetetlen és az érintettjeink által elvárt formája.
Legnagyobb tőkénk ügyfeleink elégedettsége, üzleti eredményeink mellett legnagyobb sikerünk munkatársaink elkötelezettsége és bizalma. Cégünk az üzleti sikerek mellett arra is törekszik, hogy munkatársai számára a legjobb munkahely, a társadalom számára pedig hasznos és szociálisan érzékeny társaság legyen.
A cégcsoport tagjai: